Reklamowe torby papierowe a sposób wykonywania nadruku

Reklamowe torby papierowe z nadrukiem mają uniwersalny charakter, ponieważ można zapakować w nie (dzięki różnorodnym rozmiarom) praktycznie wszystkie produkty. Są one niewątpliwie doskonałym nośnikiem reklamy, gdyż – nawet po długim czasie – mogą przywoływać skojarzenia związane z dokonaniem miłej transakcji lub zakupu. Posiadają moc sprawczą, bo zapadają w pamięć i wywołują pozytywne reakcje.

Eleganckie i praktyczne torby papierowe służą nie tylko do pakowania, ale także do rozpowszechniania marki za pomocą nadrukowanych na nich logotypów lub haseł reklamowych. Niejednokrotnie są wykorzystywane jako torby służące do robienia codziennych zakupów, co jest jednoznaczne z tym, że na długo pozostają w pamięci zarówno osób, które już skorzystały z usług danej firmy, jak i w świadomości potencjalnych klientów.

Dzięki torbom papierowym z nadrukiem można skutecznie prowadzić zakrojone na szeroką skalę działania promocyjne, skierowane praktycznie do każdego odbiorcy. Torby papierowe są wykonywane z różnorodnych materiałów, co przekłada się na ich jakość. Są nie tylko ładne, ale także wytrzymałe i odporne na uszkodzenia mechaniczne. Torby papierowe mogą być laminowane i nielaminowane.

Do ich produkcji wykorzystuje się między innymi prążkowany papier lub papier kredowy, a ich gramatury mieszczą się w przedziale od siedemdziesięciu pięciu do stu dziesięciu gramów (papier prążkowany) oraz od stu pięćdziesięciu do trzystu pięćdziesięciu gramów (papier kredowy). Dodatkowym atutem toreb papierowych jest różnorodność uchwytów, dzięki którym każdy wyrób jest niepowtarzalny oraz wyjątkowy.

Nadruki na torbach papierowych są wykonywane przede wszystkim za pomocą metody zwanej sitodrukiem. Wykorzystuje się w tym celu czterokolorowe sita do nakładania farby na materiał. Doskonałej jakości, unikatowe farby sprawiają, że nadruki będą widoczne przez bardzo długi czas, a co więcej, nie stracą nasyconej, intensywnej tonacji kolorystycznej. Wykonywany metodą sitodruku nadruk wyróżnia się trwałością.