naklejki reklamowe

Naklejki reklamowe w promocji firmy

Czy naklejki firmowe sprawdzą się w każdej firmie? Poznaj różne rodzaje i zastosowanie naklejek reklamowych i sam zdecyduj – czy i jak je wykorzystasz w swoich działaniach promocyjnych.

Rodzaje naklejek reklamowych

Za najogólniejszy podział naklejek możemy uznać rozróżnienie na:

– Jednokolorowe naklejki docięte do wybranego kształtu – najczęściej liter, logo lub prostego kształtu. Są wykonywane na folii ploterowej o wybranym kolorze (zwykle paleta jest bardzo bogata). Folia ploterowa do nacinania może występować w stonowanym macie lub efektownym połysku. Nie można ich zadrukować, ale dobrze sprawdzą się do samych napisów – np. na witrynach sklepowych, szyldach lub meblach.

– Naklejki z kolorowym nadrukiem – często także docinane do różnych kształtów. Te mogą być wykonywane na różnorodnym podłożu (także na jasnej folii ploterowej) i w złożonych formach. Mogą być stosowane zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz, choć w przypadku ekspozycji na czynniki zewnętrzne zaleca się pokrycie ich dodatkowym laminatem.

Naklejki z usunięciem folii i transferem  – o co w tym chodzi?

Podczas zamawiania naklejek możesz spotkać się z opcjami transferu i usunięcia folii. Co się pod tym kryje? Zamawiając naklejki z transferem otrzymamy dokładne odwzorowanie naszej kompozycji (np. napisu), ułożone na specjalnej folii transferowej. Dzięki niej – można daną kompozycję od razu nakleić na docelową powierzchnie – z zachowaniem pierwotnego układu. Dzięki temu nie musimy martwić się nierównymi odstępami między literami lub innymi problemami z montażem. To bardzo ułatwia naklejanie.

Z kolei opcja z folią lub bez oznacza tzw. obranie naklejek. Dotyczy to sytuacji, gdy zamawiamy np. 100 pojedynczych małych naklejek na jednym arkuszu. Jeśli zależy nam na tym, by na arkuszu znalazły się jedynie ostateczne kształty naklejek, bez otaczającej je folii – można wybrać opcję „bez folii” – wówczas zbędny obszar zostanie usunięty.  W przypadku opcji z folią arkusz będzie zawierał zbędną folię otaczająca naklejki.

Zastosowanie naklejek reklamowych

Naklejki sprawdzą się w promocji niemal każdego rodzaju firmy. Można je zastosować zarówno do oznaczenia i dekoracji biura, ale także do wysyłek reklamowych, gadżetów i jako kreatywne wlepki. Naklejki z kreatywnym nadrukiem z pewnością będą rozchwytywane na targach lub konferencjach branżowych. Jeśli spodobają się odbiorcom, mogą trafić na komputer, lodówkę lub notatnik firmowy. Dzięki temu – nie wydając wiele pieniędzy, zyskasz bardzo skuteczną reklamę – która będzie wiernym towarzyszem Twojego klienta lub współ(pracownika).

Naklejki mogą też ułatwić codzienną pracę w Twojej firmie. Możesz naklejać je na korespondencji firmowej (np. zamiast wpisywać każdorazowo nadawcę), dodawać do produktów lub do toreb reklamowych. Naklejki świetnie się sprawdzają w branży gastronomicznej – pozwalając stworzyć dedykowane opakowanie na wynos. Naklejki dają duże możliwości reklamowe – wystarczy wypełnić je ciekawą treścią i sprawić, że odbiorcy sami będą chcieli po nie sięgnąć.