Wizytówki dla prawników

Wizytówka – ta niewielka karteczka ma w sobie wielką moc. Dlatego też od lat obok funkcji reprezentatywnej, pełni również funkcję reklamową. Trudno wręcz wyobrazić sobie przedsiębiorcę czy biznesmena, który by jej nie posiadał. Żeby jednak mogła ona doskonale swoje funkcje pełnić, musi być w odpowiedni sposób zaprojektowana.

Wizytówki dla prawników nie mogą być nudne

To pierwsza zasada, której trzymają się projektanci, przygotowując do niej grafikę. Przed szczególnym wyzwaniem stają oni, gdy przychodzi im przygotować projekt na przykład dla branży prawniczej. Nie bez przyczyny w świecie reklamy jest ona bowiem uznawana za jedną z najnudniejszych. Nie oznacza to jednak, że wizytówki dla prawników muszą być nudne. Absolutnie, nie. Gdyby bowiem takie właśnie były, raczej by odstraszały, niż zachęcały do kontaktu z danym prawnikiem w celu skorzystania z jego pomocy.

Jak powinna więc wyglądać taka wizytówka?

Przede wszystkim jej wyraz estetyczny powinien być odzwierciedleniem cech, z jakimi zawód prawnika się kojarzy. Dokładność, profesjonalizm, schludność – to podstawa, gdy projektujemy wizytówkę dla prawnika. Dotyczy to układu graficznego, a także harmonii pomiędzy grafiką i tekstem. A jeśli chodzi o kolorystykę, ta musi być stonowana, przy czym nie może być zbyt szara, czy przygnębiająca. Dobrze, gdy zastosowany zostanie delikaty kontrast, który ożywi cały projekt. Dzięki temu wizytówka będzie wizualnie przyjemna w odbiorze.

Wybór papieru i rodzaju druku

Ponieważ prawnik to zawód, który powinie być synonimem solidności, wizytówka również powinna być solidna. Dlatego też ważny staje się również wzór papieru oraz rodzaj druku. Papier musi doskonale się prezentować, być odporny na tradycyjne zagięcia czy zagięcia. Druk natomiast musi gwarantować trwałość kolorów, by wizytówka po kilku użyciach wciąż wyraźnie prezentowała całą swoją zawartość.

Projektując i drukując wizytówkę dedykowaną branży prawniczej, należy dołożyć wszelkich starań, aby nie tylko była trwała, ale również wizualnie estetyczna. Dzięki temu wzbudzi zaufanie do osoby, którą prezentuje.