Wizytówki dla psychologa

Z usług psychologa korzysta dzisiaj bardzo dużo osób. Potrzebując jego wsparcia, szukamy zawsze osoby, która będzie dla nas ostoją spokoju, a także osobą godną zaufania. Zanim jednak nie spotkamy się z tą osobą, jej obraz w naszej głowie tworzą wyobrażenia oparte na informacjach, które już posiadamy. A jednym ze źródeł tych informacji jest wizytówka.

Czego szukają pacjenci?

Przede wszystkim spokoju. Szukają osoby, przed którą będą mogli się otworzyć bez obaw. Chcą mieć poczucie, że chaos, który panuje w ich głowach jest do opanowania. W związku z tym psycholog musi być osobą pełną ciepła, zrozumienia i spokoju. To bardzo ważne, aby spotkanie przyniosło oczekiwany skutek.

Przykładowa wizytówka dla psychologa
Wizytówka dla psychologa – kliknij, aby przejść do edycji

Oczekiwania pacjenta a projekt wizytówki dla psychologa

To wszystko, czego potencjalny pacjent szuka w osobie psychologa, powinno zostać zawarte w projekcie jego wizytówki. I nie chodzi wcale o to, by pisać jak najwięcej, ale o to, by te wszystkie informacje można było wyczytać między wierszami. Dlatego tak ważne jest, aby poświęcić projektowi wiele uwagi i by wykonać go zgodnie z zasadami tworzenia perswazyjnej, a zarazem eleganckiej i nienachalnej grafiki. Grafiki, która będzie harmonijna, która zwyczajnie będzie kojarzyć się z tym, czego potencjalny pacjent szuka.

Symbole i kolorystyka

Psycholog, ze względu na specyfikę swojego zawodu to osoba, którą każdy z nas utożsamia z konkretnymi cechami. Dlatego też wizytówka to obraz, w którym nie może brakować symboliki przywołującej na myśl te właśnie cechy. Jasne, stonowane kolory, drobne przedmioty będące synonimem spokoju i poczucia lekkości oraz podstawowe informacje pozwalające w sposób niezakłócający estetyki projektu przekazać pacjentowi to, co ważne – tak właśnie wygląda dobra wizytówka dla psychologa.

Jeśli chcesz, by Twoja osoba budziła zaufanie wśród potencjalnych pacjentów, odwołaj się do psychologii reklamy. Kierując się pewnymi zasadami, na przykład tym, jak konkretne kolory oddziałują na naszą psychikę możesz mieć wizytówkę, która skutecznie będzie przyciągała pacjentów do Ciebie.