Ulotki dla hotelu

Twój hotel stoi pusty, podczas gdy inne hotele są chętnie odwiedzane? Wiesz, że swoim klietom oferujesz warunki, które wpisują się w ich oczekiwania, a mimo to świecisz pustkami? Jeśli tak, to może zdecydować się na skuteczną lokalną reklamę.

Ulotka jako forma reklamy

Nie od dzisiaj wiadomo, że ulotki hotelarskie potrafią być bardzo skuteczną formą reklamy. Jej przygotowanie i wydrukowanie to koszt, na który chyba każdy hotelarz może sobie pozwolić. Dlatego warto bliżej przyjrzeć się ulotkom i zastanowić się, czy nie zamówić ich na własną potrzebę.

Jak wygląda dobra ulotka?

Jest bogatym źródłem informacji. Jeśli chcesz zachęcić potencjalnego klienta, aby skorzystał z Twoich usług, koniecznie musisz pokazać mu to, co z jego perspektywy jest najbardziej interesujące. I w skrócie to wszystko musi znaleźć się w ulotce. Obok adresu, muszą znaleźć się tam informacje o warunkach, jakie panują w hotelu. Należy przy tym zwrócić uwagę na fakt, że ulotka to nie miejsce, gdzie wypisuje się tysiące znaków informacji. Tutaj informacje muszą być przekazane w sposób bardziej perswazyjny, przez odpowiednią grafikę. Odpowiednie zdjęcia poprzeplatane drobnymi graficznymi wstawkami, są w stanie powiedzieć więcej, iż tradycyjnie wypowiedziane słowa.

Harmonia i elegancja

Aby ulotka zachęciła nas do odwiedzenia hotelu, ulotka musi być spójna wizualnie. Jeśli jej wyraz estetyczny nie będzie pełen harmonii, nie wywoła ona oczekiwanego efektu. Jak taką harmonię uzyskać? Tonując wszystko, co ma znaleźć się na projekcie. Ulotki dla hotelu muszą bowiem emanować swoistym spokojem. Tylko wtedy sam hotel stanie się dla czytelnika ulotki synonimem spokojnego, wartego odwiedzenia miejsca. Poza tym, warto zwrócić uwagę na dobór kolorów, czcionki czy układ poszczególnych elementów. Ich zadaniem jest wyglądać elegancko i prezentować hotel jako miejsce, które warto odwiedzić.

Jeśli Twój hotel stoi pusty i zastanawiasz się, jak przyciągnąć do niego klientów, postaw w pierwszej kolejności na ulotki. Pozwól, by stały się one z jednej strony elegancką wizytówką Twojego hotelu, a z drugiej zaproszeniem, któremu trudno będzie się oprzeć.