Ulotki dla fryzjera
Fryzjerstwo to branża, która w ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwija. Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z usług profesjonalnych fryzjerów, zdając sobie sprawę z tego, że zadbana fryzura dodaje uroku i pozwala nam stworzyć przyjemniejszy wizerunek nas samych. Jednocześnie więc fryzjerzy szukają coraz skuteczniejszych form reklamy. A jedną z nich są oczywiście ulotki.
Jak zaprojektować ulotkę fryzjerską?
Odpowiedź na to pytanie wydaje się oczywista: ulotki fryzjerskie muszą być takie, by każdy potencjalny klient, chciał przyjść i w danym salonie poddać odmianie swoją fryzurę. Rzecz jednak w tym, że pomiędzy teorią a praktyką jest duża przestrzeń, którą wypełniają konkrety. Należy więc w pierwszej kolejności odpowiedzieć sobie na pytanie, co może sprawić, że dany salon fryzjerski stanie się atrakcyjnym w oczach potencjalnych klientów. I dopiero, gdy na to pytanie sobie odpowiemy, możemy zacząć projektować ulotkę.
Ulotki, których nie wyrzucimy od razu
W przypadku ulotek szalenie ważne jest pierwsze wrażenie. Dlaczego? Ponieważ wiele ulotek zaraz po obejrzeniu ląduje w koszu. Nie mają w sobie czegoś, co przyciągnęłoby uwagę osoby oglądającej. Mówiąc najkrócej, nie są atrakcyjne. Dlatego podczas projektowania należy zadbać o estetykę. Całość ma być ładna, zachęcająca do schowania ulotki do kieszeni czy torebki. Dzięki temu, gdy zajdzie potrzeba skorzystania z usług fryzjera, są znacznie większe szanse, że ulotka, którą sobie zostawiliśmy, da nam odpowiedź, z czyich usług konkretnie skorzystać.
Kolory, obrazy i słowa
W ulotce bardzo ważne jest, aby każdy element powiedział potencjalnemu klientowi jak najwięcej. W tej roli występują nie tylko słowa, ale również obrazy i kolory. Ulotki dla fryzjera muszą być więc mozaiką różnych elementów, które razem stworzą obraz będący odpowiedzią na potrzeby klienta. Ma być estetycznie, zachęcająco i pozytywnie.
Odpowiednio przygotowana ulotka może pomóc każdemu salonowi fryzjerskiemu wybić się spośród konkurencji. Warto więc zlecić jej wykonanie tym, którzy po prostu na projektowaniu się znają.