Reklama restauracji – garść informacji

Branża gastronomiczna, nie bez kozery uznawana jest za najbardziej wymagający sektor usługowy. Przyzwyczajeni do dobrej kuchni Polacy to jedni z najbardziej „wybrednych” smakoszy. Fakty te potwierdzają nie tylko przeprowadzone w Polsce, ale również na świecie niezależne badania.

Promocja dla najmniejszych

Własny biznes to spore wyzwanie, zwłaszcza dla tych, którzy nie posiadają dużego kapitału początkowego albo ich działalność skierowana jest do bardzo wąskiej grupy klientów. W tym wypadku warto zainteresować się drukowanymi materiałami promocyjnymi. Są one stosunkowo tanie i trwałe, a przy odrobinie pomysłowości również skutecznie przekazywać konsumentom informacje o firmie. Promocja małej firmy jest możliwa,…

Zaistnieć na rynku odzieżowym

Powstaje coraz więcej sklepów specjalizujących się w sprzedaży ubrań – zarówno używanych, jaki i markowych. Tak duża konkurencja sprawia, że nacisk położony jest na coraz bardziej na promocję, nie na same oferowane towary. Dzisiaj dużo ważniejsze jest, żeby najpierw trafić do świadomości klienta, a dopiero potem zaprezentować mu realny produkt, stąd też powstaje coraz więcej…

Wizytówki dla dj’a

Czy istnieje jeden uniwersalny wzór wizytówek, który można wykorzystać, tworząc projekt dla każdego klienta, bez względu na to, w jakiej branży pracuje i czym się na co dzień zajmuje? Raczej nie. Bo wizytówka ma być odzwierciedleniem tego, kto na niej widnieje. Dlatego też zawsze warto tworzyć ją od podstaw.

Wizytówki dla psychologa

Z usług psychologa korzysta dzisiaj bardzo dużo osób. Potrzebując jego wsparcia, szukamy zawsze osoby, która będzie dla nas ostoją spokoju, a także osobą godną zaufania. Zanim jednak nie spotkamy się z tą osobą, jej obraz w naszej głowie tworzą wyobrażenia oparte na informacjach, które już posiadamy. A jednym ze źródeł tych informacji jest wizytówka.

Wizytówki dla prawników

Wizytówka – ta niewielka karteczka ma w sobie wielką moc. Dlatego też od lat obok funkcji reprezentatywnej, pełni również funkcję reklamową. Trudno wręcz wyobrazić sobie przedsiębiorcę czy biznesmena, który by jej nie posiadał. Żeby jednak mogła ona doskonale swoje funkcje pełnić, musi być w odpowiedni sposób zaprojektowana.