Druk firmowych pocztówek – jak zrobić to dobrze?

Jest wiele sposobów na pozyskiwanie klientów i wzbudzanie w nich pozytywnych skojarzeń z firmą. Jednym z nich jest druk pocztówek firmowych. Spersonalizowane kartki mają za zadanie wzbudzenie w odbiorcy pozytywnych emocji i uczuć odnośnie firmy. Mimo tego, że mogą one wydawać się nieco przestarzałym sposobem, zwłaszcza w okresie popularności poczty elektronicznej, niemniej jednak firmowe pocztówki…

Druk UV na płytach PVC

Druk UV to dziś jedna z najlepszych i najbardziej popularnych technik druku cyfrowego. Można powiedzieć, że technologicznie, druk UV to odpowiednik zwykłych domowych drukarek atramentowych. Nie jest to jednak tak proste i obie drukarki znacznie się jednak różnią.

Skuteczność banerów reklamowych

Reklamodawcy najczęściej stosują banery reklamowe, które zdolne są zaprezentować każdy produkt w jak najlepszym świetle. Jak wskazują wyniki sprzedaży, jest to sposób bardzo skuteczny i wart uwagi. Taka inwestycja to na pewno nie są pieniądze wyrzucone w błoto. Bez trafionej reklamy firma nie ma racji bytu na rynku. Banery reklamowe docierają do niezliczonej ilości potencjalnych…

Jak poprawnie wykonywać podwójną ekspozycję?

Niezależnie od tego, czy tworzy się podwójną ekspozycję w celach marketingowych czy artystycznych zasady są takie same. Ich nieprzestrzeganie natomiast skutkuje tym, że obraz do niczego się nie nadaje. Staram się zawsze przypominać sobie o tym, gdy fantazja zaczyna nieco za bardzo mnie ponosić.

Targi jako wspaniała forma promocji swojej działalności

Żyjemy w świecie, gdzie na każdym kroku napotykamy liczne reklamy. Pojawiają się one we wszystkich mediach, na billboardach i plakatach. Możemy je znaleźć również w środkach komunikacji miejskiej. Sporo osób rozdaje na ulicy ulotki. Taka reklama jest skuteczna dla dużych firm. Jednak mniejsze, specjalistyczne przedsiębiorstwa mogą oferować swoje usługi w inny sposób.

Gadżety reklamowe

Kubki, długopisy, smycze, kalendarze – co łączy te wszystkie przedmioty? Chociażby to, że powszechnie są one wykorzystywane jako gadżety reklamowe. I chociaż są niewielkie, mają wielką moc oddziaływania. Dlatego też, jeśli prowadzisz własną firmę i zastanawiasz się w jaki sposób ją szerzej wypromować, budując stabilną pozycję na rynku, zastanów się właśnie nad gadżetami.

Reklama małej firmy

Czy mała, czy też duża, dzisiaj każda firma potrzebuje odpowiedniej reklamy. W zależności jednak od wielkości, a także możliwości finansowych firmy, reklama musi być do niej odpowiednio dobrana. Na jaką więc reklamę powinna zdecydować się mała firma? W co powinna zainwestować, aby nie ponosić wielkich kosztów, a jednocześnie móc skutecznie zaistnieć na rynku?