Druk cyfrowy vs druk offsetowy. Czym się różnią

Większość z nas nie wie co kryje się pod pojęciami druk offsetowy oraz druk cyfrowy. Wydawać by się mogło, że nie jest to wiedza potrzebna komukolwiek innemu niż osobom zajmującym się drukiem zawodowo. Jednak są sytuacje, w których warto zapoznać się zaletami oraz wadami każdej z tych metod druku. Wiedza ta przyda się każdemu, kto…

Rodzaje podkładów na biurko

Nie jest tajemnicą, że na naszą produktywność ogromny wpływ ma organizacja miejsca pracy oraz przestrzeni dookoła nas. Ciężko jest się skupić w miejscu, w którym panuje nieład. Dobrze przygotowane i zorganizowane biuro nie tylko wpłynie pozytywnie na lepszą skuteczność w pracy, ale również ułatwi i usprawni ją. Producenci materiałów biurowych w swojej ofercie mają wiele…

Opakowania produktowe eko – jakie korzyści wynikają z ich używania

Ekologia to jeden z najpopularniejszych tematów od wielu lat. Nie jest tajemnicą, że nasze środowisko jest w coraz gorszej kondycji. Wiele organizacji, przedsiębiorstw oraz zwykłych obywateli stara się na tyle zmienić swoje zachowania, aby nie wpływać negatywnie na środowisko, a co za tym idzie, w wieloletniej perspektywie zmniejszyć poziom zanieczyszczeń na Ziemi. Od kilku lat…

Czym jest proof cyfrowy

Wydawać by się mogło, że przygotowanie materiałów promocyjnych to łatwa i niewymagająca zaangażowania praca. Nic bardziej mylnego. To w jaki sposób zostaną przygotowane nasze gadżety reklamowe lub informacyjne ma ogromny wpływ na dalsze działania firmy oraz na sprzedaż usług i produktów, a co za tym idzie na sukces lub porażkę finansową. Proces projektowania materiałów reklamowych…

Promowanie marki u dystrybutorów

Czy po oddaniu naszego produktu do dystrybutorów należy pozostawić promocję w ich rękach? Oczywiście można to zrobić, ale jeśli zależy Ci na wsparciu sprzedaży (i zwiększeniu zaangażowania dystrybutorów), warto zainwestować w dodatkowe materiały reklamowe.

Druk firmowych pocztówek – jak zrobić to dobrze?

Jest wiele sposobów na pozyskiwanie klientów i wzbudzanie w nich pozytywnych skojarzeń z firmą. Jednym z nich jest druk pocztówek firmowych. Spersonalizowane kartki mają za zadanie wzbudzenie w odbiorcy pozytywnych emocji i uczuć odnośnie firmy. Mimo tego, że mogą one wydawać się nieco przestarzałym sposobem, zwłaszcza w okresie popularności poczty elektronicznej, niemniej jednak firmowe pocztówki…

Druk UV na płytach PVC

Druk UV to dziś jedna z najlepszych i najbardziej popularnych technik druku cyfrowego. Można powiedzieć, że technologicznie, druk UV to odpowiednik zwykłych domowych drukarek atramentowych. Nie jest to jednak tak proste i obie drukarki znacznie się jednak różnią.

Skuteczność banerów reklamowych

Reklamodawcy najczęściej stosują banery reklamowe, które zdolne są zaprezentować każdy produkt w jak najlepszym świetle. Jak wskazują wyniki sprzedaży, jest to sposób bardzo skuteczny i wart uwagi. Taka inwestycja to na pewno nie są pieniądze wyrzucone w błoto. Bez trafionej reklamy firma nie ma racji bytu na rynku. Banery reklamowe docierają do niezliczonej ilości potencjalnych…

Jak poprawnie wykonywać podwójną ekspozycję?

Niezależnie od tego, czy tworzy się podwójną ekspozycję w celach marketingowych czy artystycznych zasady są takie same. Ich nieprzestrzeganie natomiast skutkuje tym, że obraz do niczego się nie nadaje. Staram się zawsze przypominać sobie o tym, gdy fantazja zaczyna nieco za bardzo mnie ponosić.