Kalendarze firmowe

Kalendarze firmowe – idealny upominek świąteczny

Nadchodzi czas na przygotowywanie i zamawianie kalendarzy firmowych. Są one niezbędnym elementem corocznej kampanii reklamowej wielu firm. Sprawdzają się świetnie jako upominki świąteczne dla pracowników, klientów oraz kontrahentów. Dobrze przygotowane na pewno zostaną docenione, a tym samy spędzą kolejne dwanaście miesięcy z obdarowaną osobą, zapewniając nam całoroczną reklamę. Jednym z najpopularniejszych rodzajów kalendarzy firmowych to te w wydaniu książkowym.

Kalendarze firmowe książkowe – główne zalety

  •         Posiadają dużą ilość miejsca na robienie notatek, dzięki czemu możemy w nich zanotować najważniejsze daty, informacje, nowe pomysły oraz najważniejsze kontakty
  •         Prezentują się wyjątkowo efektownie, dlatego świetnie sprawdzą się w przypadku osób na stanowiskach kierowniczych, dla których wizerunek jest wyjątkowo ważny
  •         Druk kalendarzy firmowych w formie książkowej zapewnia możliwość pełnej personalizacji, dzięki czemu stają się one upominkiem idealnie dopasowanym do potrzeb odbiorców
  •         Umieszczając w kalendarzu logo oraz ciekawe grafiki i informacje związane z naszą firmą możemy stworzyć doskonały nośnik reklamy, który będzie z odbiorcą przez cały rok, przypominając mu o naszych produktach lub usługach

Podczas przygotowywania projektu kalendarza firmowego powinniśmy pamiętać, że poza reklamowaniem naszej firmy powinien on być funkcjonalny. Dobrze przemyślany i przygotowany da pewność, że obdarowana osoba będzie z niego korzystać, na czym przede wszystkim nam zależy.

Co powinien zawierać kalendarz książkowy

  •         Karty z datami – możemy zdecydować się na podział dzienny lub tygodniowy. Dodatkowo warto umieścić roczny kalendarz oraz miesięczny z miejsce na notatki
  •         Miejsce na notatki – obowiązkowo przy każdej dacie musi znaleźć się miejsce na umieszczenie harmonogramu dnia oraz na notatki. Jednak nie możemy zapominać o osobnym miejscu na pomysły, ważne kontakty lub wykonanie mapy myśli
  •         Dodatki – powinny być one związane z branżą, w której działa firma. W przypadku firm związanych z motoryzacją mogą to być mapy, a jeżeli firma działa w branży gastronomicznej można umieścić w kalendarzu ciekawe przepisy

Kalendarze firmowe są doskonałą formą upominku połączonego z reklamą. Można skorzystać z gotowych wzorów, ale warto poświecić więcej czasu na zaprojektowanie produktu, który będzie idealnie spełniał oczekiwania naszych odbiorców oraz prezentował nasze produktu lub usługi.