Do czego wykorzystać rollupy, gdy nie ma eventów?

Rollupy to bardzo ciekawa forma reklamy. Ich główną zaletą jest fakt, że są widoczne. Nie da się przejść obok nich obojętnie. Wykorzystywane są głównie przez firmy biorące udział w różnego rodzaju targach, szkoleniach lub konferencjach. Jednak możliwości ich wykorzystania jest znacznie więcej.

Czym są rollupy?

Rollupy składają się ze specjalnego stojaka reklamowego, w którego skład wchodzi wysięgnik, listwa i plansza reklamowa. Całość w szybki i łatwy sposób chowa się do specjalnej kasety wyposażonej w system rolujący. Dzięki możliwości schowania rollup nie niszczy się podczas transportu i można go łatwo przenosić z miejsca na miejsce. Dodatkowym atutem jest fakt, że planszę reklamową można zadrukować z dwóch stron. Daje to możliwość umieszczenia większej ilości treści lub dwóch różnych reklam.

Druk rollupów daje możliwość stworzenia oryginalnego i kreatywnego nośnika reklamy. Są jednak pewne zasady, o których należy pamiętać podczas projektowania.

Druk rollupów – o czym należy pamiętać

  •         Należy najważniejsze informacje, takie jak logo firmy, nazwa firmy lub hasło reklamowe, umieścić na górze, tak aby było widoczne od pierwszej chwili
  •         Warto wykonać rollupy w najwyższej jakości. Zapewni to lepszy odbiór, a co za tym idzie korzystniejszą opinię o firmie
  •         Ilość treści należy ograniczyć do minimum. Zbyt dużo informacji może sprawić, że odbiorca zgubi się w ich natłoku

Sytuacja związana z pandemią oraz wprowadzone obostrzenia sprawiły, że na pewien czas zawieszone zostały szkolenia, konferencje oraz targi branżowe, czyli miejsca gdzie najczęściej były wykorzystywane rollupy. Ale istnieje sporo możliwości ich użycia w innych miejscach.

Do czego można wykorzystać rollupy, gdy nie ma eventów?

  •         Dekoracja biura – rollupy doskonale sprawdzą się w biurze firmy jako ciekawa forma dekoracji oraz reklamy. Ciekawie zaprojektowane na pewno zwrócą uwagę gości
  •         Imprezy plenerowe – wiele firm przeniosło swoje wydarzenia w plener. Dzięki możliwości wykorzystania rollupów w różnych miejsca, również w plenerze będą doskonałym nośnikiem reklamy
  •         Reklama przy wejściu do sklepu stacjonarnego – podczas zamknięcia restauracji oraz sklepów wiele firm zdecydowało się na sprzedaż produktów na wynos lub z odbiorem osobistym. Postawienie rollupów przed wejściem do sklepu doskonale nakieruje klientów.

Rollupy to świetna forma reklamy, która daje spore możliwości wykorzystania. Należy pamiętać o przygotowaniu ciekawego projektu oraz zleceniu realizacji profesjonalnej firmie.